به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در ششمین جلسه شورای هماهنگی دانشگاه های آستارا در جمع سرمایه‌گذاران و مدیران مراکز صنعتی و خدماتی در فرمانداری این شهرستان افزود: علاقمندان تا 25 دی ماه می توانند مقالات خود را با محوریت گردشگری و اکو توریسم، کشاورزی و شیلات، بنادر و کشتیرانی و برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری به دبیرخانه همایش در مرکز رشد واحدهای فناور آستارا ارسال کنند.
وی اضافه کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری به صورتی علمی، چالش‌های پیش‌روی سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در منطقه را مورد بررسی قرار خواهد داد و باعث حضور جمع کثیری از علاقمندان و چهره های علمی در آستارا خواهد شد.
وی اظهار کرد: از برنامه های خوبی که برای آستارا انجام داده ایم، برقراری پیوند دانشگاه های این شهرستان با دستگاه های اجرایی است و در این راستا تاکنون شش نشست برگزار شده است.
وی ادامه داد: ضعف بازار و حوزه های اقتصادی این شهرستان چالش ناشی از نبود برنامه ریزی و آینده نگری در 20 سال پیش است و باید برای تحقق آینده اقتصادی خوب، از ظرفیت دانشگاه بهره بگیریم.

**فرماندار: آستارا قابلیت تبدیل به قطب ورزش های ساحلی را دارد
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در دیدار با مسئولان هیات والیبال استان گیلان و مجریان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در فرمانداری این شهرستان گفت: آستارا موقعیت خوبی در توسعه ورزش های ساحلی دارد و باید به راه اندازی یک پایگاه تخصصی ورزش های ساحلی در این شهرستان اقدام کرد.
وی افزود: هدف اصلی فقط میزبانی مسابقات ساحلی نیست بلکه باید به گردشگری ورزشی و انتقال فرهنگ بومی مردم منطقه نیز توجه شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.