جهانشیر یاراحمدی روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تاسیان نوشته 'آرمان فیاض' و تهیه کنندگی 'هومن بهمنش' است که توسط هنرمند بوشهری آلاله ایزدی کارگردانی شده است.
وی بیان کرد: 'پرویز پور حسینی' بازیگر مطرح کشور در این فیلم جلوی دوربین رفته که به مدت 15 دقیقه تنهایی مردی در انزوا و ارتباط با دنیای خارج از جهان را با فضای مجازی روایت می کند.
یاراحمدی ادامه داد: همچنین این فیلم کاندید بهترین دستاورد فنی جشنواره هند شده است.
وی با اشاره به اینکه ایزدی از فعالان عرصه تئاتر استان بوشهر محسوب می شود یادآور شد: پیش از این نیز فیلم تاسیان کاندید دریافت جایزه بهترین طراحی صحنه از جشنواره 'rdline' کانادا شده بود.
یاراحمدی اظهار کرد: فیلم کوتاه تاسیان در جشنواره های commeilfaut بلاروس، vitoria tx و ihellaloveshorts آمریکا و جشنواره فیلم‌های کوتاه ازمیر ترکیه نیز پذیرفته شده است.
وی اضافه کرد: این فیلم در هشتمین جشنواره جهانی فیلم Victoria Tx آمریکا که فروردین ماه 1397 برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید.
هشتمین جشنواره جهانی فیلم Victoria Tx آمریکا 16 تا 19 فروردین 1397 برگزار می‌شود که آن فیلم‌های سینمایی، مستند، کوتاه، انیمیشن و غیره باهم رقابت می کنند.
آلاله ایزدی کارگردان فیلم کوتاه تاسیان و فعال تئاتر بوشهر کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و هم اکنون با نمایش ' استرالیا' روی صحنه است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.