به گزارش ایرنا، هیات داوران این جشنواره در بخش طراحی بروشور از الهام شادابیان و مهدی تنگستانی‌نژاد از نمایش پوشه نارنجی، لباس حدیث شهمرادی نمایش سرخی آنتیگونه و صحنه از حمید زارعی (سرخی آنتیگونه) تقدیر کرد.
براساس رای هیات داوران جشنواره در بخش بازیگری زن، رتبه سوم بصورت مشترک به هستی تابش از نمایش تعزیه ای در باب پری کشی و فرناز عرب‌زاده در نمایش تقریبا اینجا، رتبه دوم به صورت مشترک به مریم رستمی از نمایش سرخی آنتیگونه و فاطمه حیات‌داوودی از پوشه نارنجی رسید و هیچ فردی در این بخش حایز کسب رتبه اول نشد.
در بخش بازیگری مرد، رتبه سوم بصورت مشترک به مهرداد شمسی نمایش (سرخی آنتیگونه) و مهران حیدری‌زاده(پوشه نارنجی)، رتبه دوم به محمد بازدار(تعزیه ای در باب پری کشی) رسید و هیچ فردی در این بخش از دید هیات داوران رتبه اول را کسب نکرد.
در بخش نویسندگی، رتبه سوم به طور مشترک به الهام شادابیان(پوشه نارنجی) و رضا مختارزاده(تعزیه ای در باب پری کشی) رسید و هیات داوران برای رتبه اول و دوم نویسندگی انتخابی نداشت.
در بخش کارگردانی، رتبه سوم بصورت مشترک به مهدی تنگستانی‌زاده (پوشه نارنجی) و حمید زارعی(سرخی آنتیگونه) رسید و هیات داوران در بخش کارگردانی هیچ نمایشی را برای رتبه‌های اول و دوم انتخاب نکرد.
دبیر ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر و رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گناوه گفت: شناسایی استعدادها و ایجاد نشاط و بازخورد فنی و معنوی از اهداف برپایی جشنواره است.
علیرضا سبحانی افزود: تاکنون این شهرستان در برپایی جشنواره ها موفق عمل کرده و باعث شده تا چهره‌های هنری خوبی به استان و کشور معرفی شوند.
وی گفت: با فراخوان جشنواره 29 متن نمایش به دبیرخانه ارسال شد که پس از بازخوانی 17 اثر برگزیده و مورد بازبینی قرار گرفت و در مرحله بازبینی 6 نمایش برای بخش مسابقه و 2 اثر نیز به عنوان بخش ویژه پذیرفته شد.
در پایان این جشنواره آرای هیات داوران اعلام و به آثار برتر لوح تقدیر و جوایز اهداشد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این آیین گفت: شورای پنجم با تصویب بودجه 10 میلیارد ریالی پیشنهادشده برای برنامه های فرهنگی سال 1397 شهرداری این بندر موافقت کرد.
روح الله ملک زاده افزود: رویکرد شورای پنجم و شهردار در کنار مسایل عمران شهری توجه به مسایل فرهنگی و هنری است که بجد آن را دنبال می کنیم.
وی اظهارکرد: شورای پنجم و شهردار با دید مثبتی که به مسایل فرهنگی و هنری این شهر دارند، راه اندازی فرهنگسرای شهرداری را در دستور کار قرار دادند که در دهه فجر محقق شد و گامی مهم در مسیر رشد هنرمندان در همه عرصه ها برداشته شد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: سرمایه گذاری در زمینه فرهنگی و هنری نتیجه بخش است که آیندگان از آن نفع خواهند برد.
وی افزود: شورا مفتخر است که توانسته در برگزاری رویداد فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر مشارکت و همکاری کند.
شهردار گناوه گفت: یکی از رویکردهایی که از بدو مسئولیت در شهرداری مدنظر داشته ام توجه به مسایل فرهنگی این شهر است.
ماشاالله احمدی افزود: باتوجه به اینکه در ایام نوروز این شهر پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می شود از هنرمندان انتظار داریم در معرفی این منطقه تلاش کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.