در ادامه این مطلب آمده است: آئین چهره ماندگار یکی از ماندگارترین برنامه های نکوداشت 18 اسفند روز بوشهر طی ادوار گذشته است و به نوعی این روز زیبا را معنا بخشیده است.
اگرچه مرسوم است که چهرهای ماندگار ازمیان نخبگان علمی و فرهیختگان عرصه دانش برگزیده شود تا قدر و منزلت اندیشه پاس داشته شود، اما امسال در اقدامی تحسین برانگیز از سوی شورای محترم شهر بوشهر مردی به عنوان چهره ماندگار برگزیده شد که روزگار زعامت او در تاریخ بوشهر بهار رشد و توسعه اقتصادی این آب و خاک نام گرفته و خاطره شیرین روزهایی که مدیریت کلان استان بر مبنای خردمندی و پاکدستی اداره می شد هنوز در خاطره ها زنده است.
هژمونی رضایت مندی از عملکرد مهندس تبادار در بوشهر به گونه ای است که هر استانداری که پس از او پای به ساختمان استانداری بوشهر نهاده سعی نموده خود را به پایه او برساند و عموما هم در این مسیر چندان کامیاب نبوده اند و همین امر تبادار را در میان استانداران پس از انقلاب بسیار برجسته و منحصر بفرد نموده است.
مهندس تبادار را همه با کار و تلاشی خستگی ناپذیر و اندیشه ای بلند برای توسعه زادگاهش می شناسند و مدیریت او به عنوان شاخص اندازه گیری میزان توانمندی استانداران بعد از وی قلمداد می شود. براین اساس اگرچه زیبنده یک روزنامه نگار مستقل نمی دانم که برای تمجید از کارگزاری زبان تحسین بگشاید، اما چشم پوشی بر خدمات مردی که هنوز تلاش هایش در یاد مردمان دیارش مرور می شود نیز چندان رسم مروت نیست.
هرچند کنج اندیشان واپسگرای سیاسی و یا دوستان بی خرد احساسی که رشد و رفاه مردم محروم این سرزمین دغدغه آنها نبوده و روزهای طلایی بوشهر دوران اصلاحات را همچون شرنگ تلخی در کام خاطره خود می دانند هیچگاه اجازه نوزایی این خاطره شیرین را نداند و و مردم استان را از آن محروم ساختند تا این فرصت را به دامن استان دیگری انداختند، اما یقینا نمی توانند تاریخ بوشهر را از خدمات ارزشمند مهندس تبادار پاک کرده و باید گفت نام او برای همیشه در تاریخ این مرز بوم باقی خواهد ماند.
برای شورای محترم شهر بوشهر بخاطر این انتخاب تبریک گفته و برای مهندس تبادار که اکنون سکاندار مدیریت استان بزرگ فارس که شناسنامه ایران زمین می باشد آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم نعمت حضور او برای مردم عزیز فارس گوارا باشد.
6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.