به گزارش ایرنا، صمیمی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد با کسب 13 رای از 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.
در این مجمع انتخاباتی که با حضور 'احمد ضیایی' رئیس فدراسیون و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و دیگر اعضا و با شرکت یک نامزد برگزار شد، 6 رای از 19 رای ریخته شده به صندوق، سفید بود.
رئیس هیات والیبال استان زنجان با اعلام برنامه های خود برای چهار سال آتی، گفت: در این چهار سال به بحث فرهنگ سازی، اخلاقمداری، استعدادیابی، سرمایه گذاری بر روی رده های پایه و شهرستانها توجه بیشتری خواهد شد.
صمیمی بر رشد و توسعه و هدفمند کردن والیبال این استان تاکید کرد و افزود: در سال 89 تعداد 164 نفر بیمه شده ورزشی داشتیم که امسال این رقم به سه هزار و 500 نفر رسیده و این نشان می دهد که ورزش والیبال در بین خانواده ها به ویژه در میان نوجوانان و جوانان جا افتاده است.
وی با بیان اینکه ورود والیبال به خانواده ها را باید به فال نیک گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر والیبال در سطح شهرستان های استان زنجان در حد ایده آل نیست و به حتم طی این چهار سال به شهرستان ها توجه وافر خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.