به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بوشهر افزود: تمام امید مردم به مسئولان است از این رو مسئولان با فعالیت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر و کاستن مشکلات اداری باید از سرگردانی مردم به خصوص تولید کنندگان در سیستم اداری گام بردارند.
وی بیان کرد: بیشتر مشکلات تولید کنندگان متوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هاست که در این مسیر جلب رضایت هرچه بیشتر مردم ضروری است.
استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال پایدار از دغدغه‌های مهم دولت تدبیر و امید است در این راستا اهتمام جدی مدیران نسبت به تحقق این خواسته دولت ضروری است.
استاندار بوشهر خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت:در زمینه پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و کارخانه‌های تولیدی مسیر صحیح را به مردم نشان دهید
تا اقدام های این حوزه در زمان مقرر منتج به نتیجه شود.
وی خدمتگزاری به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و اظهار کرد: مجموعه اقتصادی استانداری پرونده‌های تسهیلات رفع موانع تولید را در کمترین زمان رسیدگی و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را ملزم به پاسخگویی کنند.
استاندار بوشهر با تاکید براینکه نرخ بالای بیکاری زیبنده مسئولان این استان نیست ادامه داد: با استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های حوزه اشتغال استان نرخ بیکاری باید به پایین ‌ترین میزان خود برسد.
وی افزود: به زودی در قالب کارگروه های ویژه تصمیم گیری های انجام شده در سطح شهرستان ها مورد پیگیری و پایش قرار می گیرد.
استاندار بوشهر در ارتباط با واحد متانول کاوه شهرستان دیر نیز گفت: از شرکت نفت انتظار است با تامین سوخت مورد نیاز این واحد بعنوان واحدی منحصربه فرد در خاورمیانه زمینه پیش راه اندازی آن را فراهم کند.
6047/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.