به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان افزود: سیستم روشنایی راه ارتباطی گناوه به دیلم حدفاصل روستای مال قاید از دیگر از مصوبه های این شوراست که باید اجرا شود و درصورت انجام نشدن اعتباری به حوزه راهداری و حمل و نقل در سال آینده اختصاص نخواهد یافت.
وی اضافه کرد: باتوجه به موقعیت گردشگری گناوه و ورود هموطنان زیادی به این شهرستان در تعطیلات نوروز با تدابیر لازم ضریب ایمنی جاده ها افزایش تا تصادفات جاده ای به حداقل برسد.
فرماندارگناوه ادامه داد: ایمن سازی پل ها، لکه گیری جاده ها و تاور روشنایی نقاط حادثه خیز بویژه در جاده گوره به گچساران و روشنایی خروجی گناوه به دیلم در برنامه کاری شورا قرار گیرد.
وی اظهارکرد: جلسه شورای ترافیک از مهم ترین جلسات است و مصوبه هایی که در شورای ترافیک اتخاذ می شود لازم اجرا و باید تاحصول نتیجه پیگیری و عملیاتی شود.
پاک نژاد گفت: یک دستگاه خودرو برای پلیس نامحسوس در جاده های شهر با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و راهداری در اختیار پلیس راه قرار گیرد.
فرماندارگناوه بیان کرد: شهرداری نسبت به ساماندهی و جانمایی پارکینگ های خودرو در سطح شهر اقدام و اقدام های انجام شده را گزارش کند و پارکینگ ها به افراد واجد شرایط واگذار شود.
فرمانده پلیس راه گناوه گفت: با توجه به موقعیت راهبردی و حجم ترافیک زیاد ایام نوروز در جاده های این شهرستان باید با همفکری شورای ترافیک تمهیدات و برنامه ریزی خاص برای رفع نواقص موجود به عمل آید.
سرهنگ یوسف یزدان پناه افزود: تکمیل قطعات مانده بزرگراه گناوه به دیلم، خاکریزی تعدادی از پل ها، نصب علائم، برطرف کردن نواقص نقاط حادثه خیز و تامین یک دستگاه خودرو برای گشت پلیس نامحسوس تا قبل از نوروز سال آینده ضرورت دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه گفت: برگزاری جلسه شورای ترافیک در هر ماه ضرورت دارد و مصوبه های آن نباید معطل بماند.
سروان موسی حسین آبادی افزود: ساماندهی پارکینگ ها، نصب تجهیزات الکترونیکی، خط کشی طولی و عرضی و اصلاح مهندسی دو نقطه حادثه خیز در شهر تا قبل از پایان سال انجام شود.
وی گفت: با توجه به ورود جمعیت زیادی از هموطنان در تعطیلات نوروز به این شهر و وجود 16 تقاطع دارای چراغ، نیروهای موجود در این مرکز برای کنترل ترافیک ناکافی است و انتظار داریم که مرکز استان دراین زمینه همکاری و نیروی مورد نیاز اختصاص دهد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و درطول سال بخصوص روزهای آخر هفته و تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از مسافران از اقصی نقاط کشور می شود.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.