به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شهردرای سنندج، امیر جمشیدنژاد روز یکشنبه اظهار کرد: از این تعداد مسافر، 726 هزار و 682 مسافر در سفرهای برون استانی و یک میلیون و 193 هزار مسافر نیز در سفرهای درون استانی جابجا شده اند.
وی با بیان اینکه مسافران از طریق 2 پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب سنندج جابجا می شوند، افزود: بیشترین تعداد مسافر در نیمه نخست امسال مربوط به اردیبهشت با حدود 348 هزار مسافر و کمترین تعداد مربوط به خرداد با 265 هزار مسافر است.
جمشیدنژاد با اشاره به سایر اقدامات و فعالیت های این سازمان در نیمه نخست امسال تاکید کرد: تفکیک و ساماندهی کامل شبکه آب رسانی و برق کشی ترمینال مرکزی، احداث سرویس بهداشتی ویژه معلولان مطابق با استاندارد در ترمینال مرکزی و رنگ آمیزی نمای ساختمان سالن انتظار مسافران از جمله این فعالیت ها است.
وی بازسازی کامل تابلوی بزرگ ترمینال مرکزی، ترمیم و اصلاح پله های ورودی سالن انتظار مسافرین در ترمینال مرکزی، ترمیم فضای سبز و هرس کاری درختان ترمینال مرکزی و ترمیم و بازسازی تیرهای روشنایی محوطه را از دیگر فعالیت های انجام شده در نیمه نخست امسال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، شهر سنندج دارای 2 پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است که در این 2 پایانه مسافربری 24 تعاونی حمل و نقل شامل 13 تعاونی اتوبوس رانی، 6 تعاونی مینی بوس رانی و پنج تعاونی سواری به مسافران درون و برون استانی خدمات ارائه م کنند.
همچنین تعداد 318 دستگاه خودرو سبک و سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب اقدام به جابجایی مسافران می کنند.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.