به گزارش ایرنا، روزنامه پیام سپیدار این مطلب را در ستون یادداشت خود به قلم علیرضا گروسی به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: سفر و گشت و گذار جزنیازهایی است که امروزه از مهم ترین اولویت های شهرنشینان می باشد،در واقع سفرهای تفریحی و اوقات فراغت از مسائلی است که در جهان امروز سهم بزرگی از زندگی خانواده ها را شامل می شود.
سفر و انواع سفر کردن نیاز به زمینه ها و بسترهایی دارد،زیر ساخت سازی در زمینه هایی مثل حمل و نقل و درسترسی خدمات رفاهی و تفریحی،سرویس های بهداشتی ، اقامتگاه های بین راهی، کمپین های فراغت شهری از مهم ترین مسائلی است که باید در نظر گرفت.
با توجه به اینکه سفرهای زمینی که از طریق خودروهای شخصی یا حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس انجام می پذیرد، بخش عمده ای از حجم سفر انسانی را شامل می شود ، باید در این زمینه برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رفع نیازهای اولیه مسافران، امنیت مسافران و مسائلی از این دست انجام پذیرد.
در بخش دیگری از این مطلب آورده شده: استان البرز به عنوان یک چهارراه ارتباطی بین غرب و شرق و مرکز ایران ، مراکز مهم جمعیتی کشور از جمله تهران،قزوین،قم،اراک، رشت، تبریز و اصفهان را به هم متصل می کند.
این استان با وجود آزاد راه معروف تهران-کرج- قزوین و البته جاده قدیم کرج-قزوین بیشترین حجم سفر زمینی را در کشور شاهد است، این یک فرصت مناسب برای بهبود اوضاع خدمات رفاهی و بین راهی در این استان است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.