به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم در راهپیمایی 13 دی نیز پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و حتی کسانی که به بهانه تنگناهای اقتصادی تحرکاتی داشتند با شناخت هدف دشمن برای ایجاد اختلال مسیر خود را جدا کرده و در مقابل دشمنان قرار گرفتند.
وی یادآورشد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن در راستای تبعیت از مقام معظم رهبری و نقش برآب کردن دسیسه های دشمنان است .
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: مبنای انقلاب اسلامی ایران دینی و فرهنگی است و سه محور اساسی پیروزی انقلاب نیز خدا محوری، وجود رهبری الهی و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم بود.
وی اضافه کرد: امروز درخت انقلاب اسلامی تنومند شده و در اقصا نقاط کره پهناور زمین ریشه دوانده که آثار و برکات درخت انقلاب را در سطح منطقه و کشورهای دوردست شاهد هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، زیربنایی، عمران و آبادی، توسعه و رشد علمی به دست آورده است.
سروستانیگفت: امروز دشمن در تلاش است تا با استراتژی ناامیدی و تابلو کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی بتوانند در کشور رخنه کند اما باید بداند که این انقلاب خونبهای گرانی داشته و خون هزاران جوانان این مرز و بوم به پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شده است.
وی افزود: جوانان امروز هم مثل جوانان گذشته دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام نمی کشند و با تبعیت از رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر توسعه انقلاب را هموار خواهند کرد.
6045/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.