ه گزارش ایرنا حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران کنگانی افزود: همان گونه که 19 دی ملت ایران حمایت و اطاعت خود از امام راحل را در آن زمان به منصه ظهور رساندند ، این ملت نیز در 9 دی ولایتمداری و عشق و ارادت خود را به خلف صالح امام ، مقام معظم رهبری متجلی ساختند.
وی یادآورشد: دشمنان کوردل و عنود بدانند هرگز نخواهند توانست به این نظام و انقلاب مردمی ضربه وارد کنند.
قاسمی با اشاره به 15 فتنه دشمن در چند دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و ولایتمداری، ایمان، خودباوری و خداباوری راه عبور از فتنه است.
وی در بخش دیگر با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم قم و تحلیل و تبیین فرمایشات معظم له در این دیدار ، به موضوع شکست مثلث شوم دشمن در توطئه و فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: هدف نهایی آمریکا و دیگر عمال استکبار براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این آرزو را به گور خواهد برد.
قاسمی ضمن تشکر از اقدام به موقع نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی در حوادث اخیر بر ضرورت حل مشکلات معیشتی مردم و شتاب چرخ توسعه کشور ذکر کرد.
امام جمعه موقت کنگان ، به تغییرات سیاسی در شهرستان کنگان اشاره و با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق کنگان بویژه تعامل سازنده یوسفی با نهادهای انقلابی ، اظهار امیدواری کرد: فرماندار جدید کنگان بتواند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ، به عمران و آبادانی این خطه بپردازد.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.