به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی جمعه شب در نشست با روسای دانشگاه‌های استان بوشهر بوشهر افزود: در حماسه 9 دی سال 1388مردم ایران آتش به اختیار به مقابله با فتنه گران به پا خاستند.
وی اضافه کرد: پیروز واقعی این میدان آزمایش بزرگ، مردم با بصیرت ایران بودند که نه تنها فریب نخوردند بلکه با رهنمودهای مقام معظم رهبری بخوبی در مقابل فتنه گران ایستادند.
زاهدی ادامه داد: فتنه سال 1388 باعث شد تا سره از ناسره، بصیرت از غفلت، حق از باطل و انسان های وارسته و عاشق دین و کشور در مقابل فریب‌خوردگان، بخوبی مشخص شود به همین دلیل شیرینی آن صدها برابر از تلخی های آن بیشتر بود.
زاهدی یادآور شد: در فتنه سال 1388 بهانه‌ای برای ضربه‌زدن یک جریان هدایت شده در خارج از کشور ایجاد شد تا نظام را به چالش بکشاند.
وی گفت: اصل رویکرد فتنه گران برای سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و ادعای تقلب و بازشماری آرا نیز تنها بهانه‌ای برای شروع کار انتخاب کردند.
زاهدی افزود: جریان فتنه تمام شدنی نیست و دلیل اصلی آن نیز فریبنده بودن 2 عنصر طمع مال و کسب قدرت است.
زاهدی گفت: اکنون دشمن با استفاده از فضای مجازی بخوبی روانشناسی جامعه و جامعه‌شناسی سیاسی را می‌داند و در تلاش است تا از منافذی که می تواند به دل و قلب مردم وارد شود که مقابله با آن راهکارهای خاص خود را می طلبد.
وی اظهار کرد: دانشگاهیان با استفاده از تجارب پیش و بعد از انقلاب بارها نشان دادندکه می تواند ماهرانه و سریع راهکارهای مقابله با دشمنان را شناسایی و بکار گیرند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.