به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در نشست با مسئولان مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی امور دینی با محوریت مردم حرکت می‌کند و دلیل آن نیز موفقیت بیشتر در صورت مردم محوری است.
وی ادامه داد: تشکل‌ها و نهادهای وابسته و میان ‌تخصصی تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت بالایی برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در حوزه دین است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تشکیل دبیرخانه مجامع وابسته تبلیغات اسلامی در استان بوشهر خبر داد و گفت: مجامع وابسته تبلیغات اسلامی یک قطب در حوزه فرهنگی هستند و باید تلاش کنیم که در این حوزه تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی توسط مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر ایجاد شده است و این تشکل ها بازوان توانمندی در سطح جامعه هستند.
سید علی‌پناه محمودی‌نیا اضافه کرد: با وجود کمبودها و مشکلاتی که وجود داشته است، مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر خدمات صادقانه‌ای ارائه کرده و شاهد فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف هستیم.
وی به اهمیت فعالیت‌ها در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: با فعال شدن دبیرخانه مجامع وابسته تبلیغات اسلامی می‌توانیم برنامه‌ریزی و عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریار ی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.