مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مقاوم سازی اجتماعی در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: وظیفه رسانه ها موج آفرینی و ایجادحساسیت برای مقاوم سازی اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  حجت الاسلام مسعود صفی یاری ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ، امروز یکشنبه (8مرداد) در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دهه کرامت با موضوع زنجان پایلوت کاهش آسیب های اجتماعی مناطق هفت گانه اظهار داشت: موضوع آسیب های اجتماعی یک مسئله روز است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

حجت الاسلام صفی یاری،  با بیان اینکه  هزینه های زیادی در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی شده است ادامه داد: نا کار آمدی‌های مدیریت در داخل موجب برخی موارد شده است .

حجت الاسلام صفی یاری درادامه با اشاره به 7منطقه آسیب خیز در زنجان ، یاد آور شد: در هر منطقه یک پایگاه فرهنگی اجتماعی با تیم ویژه بوجود آمده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ، پیشگیری و ارتقای آرامش روانی و اجتماعی و تقویت انسجام وهمبستگی ملی و تقویت احترام به قانون و فرهنگ قانون گرایی و اهتمام اساسی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تبلیغات دینی  را از جمله اهداف اولویت دار این طرحها در این راستا برشمرد و گفت: فقر فرهنگی و معنوی مهم‌ترین هدف دراین طرح است.

این مسئول در استان اجرای 21 برنامه  را در این خصوص حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: 700میلیون تومان جذب اعتبار برای اجرای این برنامه ها بوده است تا به امروز 300میلیون تومان جذب شده است.

وی، از بین بردن فقر اقتصادی  را در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی مهم عنوان کرد و گفت: همپوشانی در دستگاههای اجرایی برای مقاوم سازی اجتماعی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.