به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز شنبه در نشست توجیهی و هم اندیشی کارشناسان قرآنی در سنندج با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی افزود: خدمت به قرآن کریم فرصت و غنیمتی است که ما توفیق یافته‌ایم تا در راستای ترویج آن تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: قرآن کریم باید در زندگی مردم جاری و ساری شود چرا که وجود مشکلات و معضلات و آسیب های موجود جامعه به دلیل کمرنگ شدن معارف قرآن کریم است و باید مفاهیم الهی را در جامعه ترویج کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه تلاش برای ارتقای کیفی اجرای برنامه های قرآنی نیز امری ضروری است که باید مورد توجه کارشناسان قرآنی قرار گیرد، ادامه داد: اگر تبلیغات اسلامی توفیقی در حوزه قرآنی پیدا می‌کند به دلیل تلاش و فعالیت کارشناسان قرآنی است.
وی تاکید کرد: همه ما باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم چرا که در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشیم.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای برگزاری مجمع بزرگ قرآنیان استان کردستان لازم است کارشناسان ادارات تابعه همکاری لازم را با شورای عالی قرآنیان استان داشته باشند.
ناصر علیپور همچنین بر اطلاع‌رسانی، اجرا، نظارت، تمهید و ارسال گزارش پایانی طرح و برنامه‌های قرآنی به موقع کامل و کیفی تاکید کرد و خواستار ارتقای بانک اطلاعات فعالان قرآنی شهرستان ها شد.
وی همچنین ارائه نقاط قوت و ضعف اجرای طرح ها و برنامه های قرآنی اجرا شده در ادارات شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با تقویت نقاط ضعف و شناسایی نقاط قوت در راستای ترویج فعالیت های قرآنی گام برداریم.
در ادامه این جلسه کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان کردستان نیز گزارشی از فعالیتهای خود ارائه دادند و پیشنهادات و برنامه های خود را برای ارائه هرچه بهتر فعالیت های قرآنی در شهرستان ها اعلام کردند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.