به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز دوشنبه در جمع شرکت های تعاونی دهیاران دشتی افزود: این شهرستان دارای آمار بالای بیکاری جوانان است و اجرای این طرح ملی می تواند نقش تاثیر گذاری در اشتغال جوانان داشته باشد.
وی اضافه کرد: این شهرستان دارای بزرگترین مرکز آموزش فنی وحرفه ای در استان بوشهر است که در 80 رشته فنی و حرفه ای بویژه رشته های مرتبط با نفت و گاز و به صورت رایگان جوانان را آموزش می دهد.
سرپرست فرمانداری دشتی افزود: مرکز فنی و حرفه ای دشتی سالانه ظرفیت آموزش بیش از یکهزار نفر از جوانان را دارد و اجرای این طرح ملی می تواند در آموزش و اشتغال بکار جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی تاثیر گذار باشد.
حسینی، به نقش تاثیر گذار دهیاران و اعضای شرکت‌های تعاونی دهیاران شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: دهیاران و شرکت تعاونی می توانند در تشویق و معرفی جوانان جویای کار روستایی برای شرکت در دوره های آموزشی رایگان فنی و حرفه ای و اشتغال به کاران آنان مشارکت وهمکاری بیشتری داشته باشند.
وی برضرورت تقویت و توسعه و تجهیز شرکت تعاونی دهیاران شهرستان دشتی برای توسعه، پیشرفت و عمران بیشتر و بهتر روستاها تاکید نمود.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.