مهندس محمد بازیاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد متخلف پخت نان فانتزی پس از تذکرات کتبی کارشناسان بهداشت محیط مرکز جامع خدمات سلامت امام محمد تقی (ع) تعطیل و دستور مهروموم آن صادر شد.
وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط نیز یک واحد عرضه کننده مواد غذایی را که مبادرت به عرضه قلیان می کرد، پس از صدور اخطاریه و برطرف نکردن نواقص در موعد مقرر با همکاری اماکن و نیروی انتظامی مهروموم کردند.
وی افزود: طبق ماده 15 آئین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مصوب مجلس شورای اسلامی و همچنین قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مصوب سال 1385 مجلس شورای اسلامی، مصرف هر گونه مواد دخانی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ممنوع شده است.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهارکرد: با توجه به اهمیت بهداشت مواد غذایی و نقش مستقیم آن در حفظ سلامتی مردم ، رعایت اصول و مقررات بهداشت محیط به عنوان یک تکلیف برای تمام صنوف مرتبط با سلامتی تعیین شده که در صورت رعایت نکردن، با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.
بازیاری گفت: همشهریان می توانند در صورت هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مواد غذایی بویژه صنوف حساس نظیر نانوایی، رستوران، قنادی و فست فودی ها به صورت تلفنی به شماره 33123566 و یا سامانه 190 اطلاع دهند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.