غلامرضا مختاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اگر شهروندان اعتراضی نسبت به قبض های صادر شده آب دارند، می توانند به امور مشترکان این مدیریت مراجعه تا نسبت به خواسته آنان رسیدگی شود.
وی اظهارکرد: تاکنون صدور قبض های میلیاردی از سوی این شرکت که در محافل و فضاهای مجازی نشر یافته وجود نداشته و تنها یک قبض یک میلیارد ریالی در ماههای گذشته بدلیل اشکال فنی و سیستمی صادر که پس از مراجعه مشترک اصلاح شد.
وی گفت: در قبض های آب صادره بندی با عنوان تبصره 2 اعمال و درج شده که براساس مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه های آب از مشترکان اخذ می شود.
مختاری افزود: مبلغ اخذشده از بند تبصره 3 در قبوض آب نیز براساس مصوبه شورای اسلامی شهر گناوه است که تنها برای توسعه و نوسازی شبکه فاضلاب خود شهر هزینه می شود.
مدیر آب وفاضلاب شهری گناوه اظهارکرد: این شهر از محدود شهرهای استان بوشهر است که قطعی آب و سهمیه بندی ندارد و قطعی های چند روز اخیر بدلیل انجام عملیات اجرایی دستگاههای اجرایی بوده که در هنگام لوله گذاری به شبکه آب آسیب وارد کرده و نیاز به تعمیر داشته اند.
وی، تعداد مشترکان آب را در این شهر نزدیک به 28 هزار و فاضلاب حدود 9 هزار مشترک اعلام کرد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه حدود 70 هزارنفر از جمعیت 92 هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.