به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه جلسه هماهنگی ستادخدمات سفر این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه در طول سال مسافران و گردشگران زیادی وارد این شهرستان می شوند، این ستاد به منظور خدمات رسانی چندین نشست برگزار کرده که مستمر ادامه خواهد یافت.
وی اظهارکرد: فعالیت های ستادخدمات تنها معطوف به ایام نوروز نباشد بلکه باید به مردم این شهرستان که قابلیت بهترین ها را دارند توجه جدی شود و درطول سال برنامه ریزی لازم دراین زمینه داشته باشند.
فرماندارگناوه گفت: در نشست های ستاد براساس تجارب سالهای گذشته نقاط قوت تقویت و ضعف ها بررسی و برطرف شود.
معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری گناوه گفت: این شهرستان بلحاظ برخورداری از موقعیت جغرافیایی و قابلیت ها از جمله ساحل و بازار در طول سال بویژه تعطیلات نوروز با ورورد شمار زیادی از جمعیت شناور روبرو می شود که برای خدمت رسانی به آنان همه دستگاههای اجرایی ورود می کنند.
حمزه مسعودی نیا افزود: در ایام نوروز سال های قبل دستگاههای اجرایی با بضاعت کم، فعال و خدمات رسانی کردند و امیدواریم در تعطیلات نوروز سال آینده میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر به عنوان قطب گردشگری این استان درطول سال بویژه ایام نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.