استاندار اردبیل گفت: 200 میلیارد ریال برای پروژه آبرسانی به عنبران اختصاص می‌یابد که این پروژه بعد از سال‌ها تکمیل و راه‌اندازی می‌شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنام‌جو در مراسم سنتی مولودی‌خوانی در شهر عنبران در گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: ساکنان این منطقه باید از برکات نظام اسلامی در حوزه خدمات‌رسانی و عمران و آبادانی استفاده کنند که قطعا در دوره جدید مدیریتی سعی خواهیم کرد عنبران به شهر آباد و در مسیر توسعه تبدیل شود. 
وی به کلنگ‌زنی مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی عنبران اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینی به مساحت 700 مترمربع این پروژه اجرا می‌شود که امیداریم با تکمیل آن اهالی این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره‌مند شوند. 
استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل طرح‌های مختلفی را در بخش‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی با جذب سرمایه‌گذاران و متناسب با موقعیت هر شهر اجرایی و عملیاتی می‌کنیم که قطعا اجرای آنها به اشتغال مولد کمک می‌کند. 
بهنام‌جو در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت و نقش سنی‌نشینان استان اردبیل در ایجاد وفاق و همگرایی بیشتر بیان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب روی موضوع وحدت امت اسلامی حساس هستند و به هیچ وجه نمی‌خواهند این وحدت زمینه پیشرفت و توسعه همه‌جانبه را فراهم آورد.   وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی و در یک حرکت خزنده دشمنان سعی کردند اصل وحدت امت اسلامی را مخدوش کنند اضافه کرد: در همین راستا آمریکا و کشورهای استکباری فراتر از مرزهای خود در منطقه حاضر شدند تا به هر شکل ممکن به حیات جامعه اسلامی ضربه وارد کنند که نمونه آن را در حرکت‌ها و رفتارهای گروه‌های داعشی و منافق‌صفت شاهد هستیم.   استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنان در خط سیر نفاق امت اسلامی دشمن سعی می‌کند به اشکال مختلف بر پیکره نظام اسلامی ضربه‌ای مهلک وارد کند که باید با هوشیاری بیشتر سعی کنیم تا ظرفیت امت اسلامی به ظرفیت وحدت و همگرایی سوق پیدا کرده تا ابعاد توسعه‌ای در این منطقه رقم بخورد. 
بهنام‌جو در ادامه سخنان خود به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه رونق اقتصادی و اشتغال اشاره کرد و گفت: ما به جد در استان همین نگاه راهبردی را مدنظر قرار دادیم و سعی‌‌مان بر این است تا متناسب با ظرفیت هر منطقه و شهرستان طرح رونق اقتصادی و اشتغال را تهیه کرده و نسبت به عملیاتی کردن آن تلاشی جدی و فراگیر انجام دهیم. 
وی بیان کرد: در این یک ماه سعی کردیم با واقع‌بینی و متناسب با شرایط استان مدیران و مسئولان را نسبت به اهمیت موضوع اشتغال فراگیر حساس کنیم تا با رصد دقیق فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام می‌شود جذب سرمایه‌گذاری‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد. 
همچنین در گرامیداشت هفته وحدت در هشجین خلخال و بخش خورش رستم نیز مراسم سنتی مولودی‌خوانی و ایام ولادت نبی مکرم اسلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.