به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در آیین ارسال 48 کانکس برای مردم زلزله زده کرمانشاه، در جمع خبرنگاران به حضور و همیاری مناسب و به موقع مردم، اصناف، بخش های امدادی، بسیجیان، سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: تا کنون با بیش از 394 دستگاه خودری سنگین، لوازم مورد نیاز مناطق زلزله زده از این استان ارسال شده است.
وی با بیان اینکه در مناطق تحت پوشش استان، 387 نیروهای امدادی و خدماتی از البرز در قالب پوشش بسیج و امدادی هلال احمر مشغول خدمات رسانی در منطقه زلزله زده غرب کشور هستند، اظهار داشت: همچنین با یک فروند هواپیما امکانات اولیه امدادی ارسال شده و کمک های نقدی مناسبی نیز توسط مردم از طریق مساجد و واریز به حساب های هلال احمر جمع آوری شده است.
نجفی گفت: امروز به همت بسیج اصناف 60 کانکس که با تمام امکانات مورد نیاز برای زندگی اولیه تهیه شده، به سوی غرب کشور اعزام می شود.
وی تاکید کرد که تا آخر با مردم منطقه زلزله زده برای رفع نیازهای آن ها هستیم و کانکس که جزو اولویت های اصلی مردم 8 روستای تحت پوشش هست و بخش های مورد نظر تلاش ویژه ای بر آن دارند.
استاندار البرز با بیان اینکه امیدداریم تا بحث اسکان دائم تا یکسال آینده انجام شود، افزود: ساخت یک مدرسه در مناطق تحت پوشش البرز توسط سپاه تقبل شده که در حال انجام است.
وی اظهار داشت: همیشه در کنار کارهای موفق حضور مردم را داریم، انقلاب ما انقلاب مردمی است و همیشه مردم در کنار خادمین خودشان حضور دارند و خوشبختانه مدیریت واحد در منطقه به وجود آمده و ضمن برنامه ریزی مناسب، تقسیم کار شده و نگرانی وجود ندارد و بخشی که هم دولت در خصوص تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض در حال انجام است.
استاندار البرز گفت: اقدامات روزانه و امدادی هم مرتب در حال انجام است و همه استان جمع شدند با یک مدیریت واحد و همه با هم هماهنگ هستند.
در این آیین، علی پروین فوتبالیست پیشکسوت کشور نیز حضور داشت.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.