به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت مردم استان در 2 مرحله جشن عاطفه ها امسال نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: از این میزان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 14 میلیارد ریال و در مرحله دوم 12 میلیارد ریال از طرف مردم جمع آوری شده که از جمع کمک های مردمی 16 میلیارد ریال غیرنقدی و 10 میلیارد ریال نقدی است.
لطفی اضافه کرد: پارسال مردم نیکوکار استان بوشهر 18میلیارد و 910 میلیون ریال کمک کردند.
وی گفت: جشن عاطفه های امسال در بیش از 500 مدرسه، 118پایگاه ثابت و 177پایگاه سیار در استان بوشهر برگزار شد و کمک های مردمی با اولویت مناطق کم برخوردار در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان استان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، هدف اصلی از برگزاری جشن عاطفه ها را ایجاد فضای همدلی و نوع دوستی بر محوریت انفاق و نیکوکاری عنوان کرد.
لطفی با بیان این که هشت هزار و 500 دانش آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند گفت: تلاش می شود تا با فراهم کردن زمینه های حمایتی، فکری، فرهنگی، آموزشی و مهارتی همه این دانش آموزان توانمند شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند تنها به جشن عاطفه ها ختم نمی شود و نیکوکاران در طول سال می توانند به این کودکان کمک کنند.
وی با اشاره به امکان پرداخت غیرحضوری کمک های مردمی، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند برای ارسال کمک های خود، با شماره‌گیری آسان پرداخت کمیته امداد به شماره#077*8877* و یا از طریق شماره حساب 0105753982009 مبلغ مورد نظر خود برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.