به گزارش ایرنا، روابط عمومی این بیمارستان روز شنبه به نقل از شهرام جلالپور در جلسه هم اندیشی با پزشکان متخصص و مسئولان مربوطه این بخش افزود: نتایج حاصل از این نشست‌ها می تواند به عنوان راهکاری موثر برای بهبود وضعیت موجود، خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی بیماران فراهم کند که برای تحقق این مهم به همکاری و همدلی تمامی کارکنان و پزشکان زحمتکش این بیمارستان نیاز است.
وی گفت: مشارکت بیشتر پزشکان در عرصه های تصمیم گیری و استفاده از نظرات متخصصان می تواند در تحقق اهداف بیمارستان موثر واقع شود.
جلالپور با بیان اینکه در رسیدگی به مشکلات درمانگاه تخصصی دولتی نیز تلاش خود را برای پرداخت به روز مطالبات متخصصان آن بکار خواهیم بست، افزود: در زمینه بهینه سازی وضعیت پانسیون های مسکونی، امکانات رفاهی و تسهیل در ایاب و ذهاب متخصصان با توجه به دوری بیمارستان از شهر پیگیری و اقدام فوری انجام خواهد شد.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار کرد: بازسازی فضای فیزیکی اتاق عمل و خرید وسایل لازم برای متخصصان جراح در اولویت کاری خواهد بود و در زمینه کمبود نیروی متخصص در بعضی از رشته ها نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان دولتی امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی چرومی است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.