به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز شنبه در همایش تخصصی پدافند پرتوی استان بوشهر
افزود: وجود نیروگاه اتمی بوشهر، پارس جنوبی، تاسیسات نفت در جزیره خارگ از مراکز مهم و حساس کشور در استان بوشهر است که نیازمند تقویت زیرساخت های پدافند غیرعامل است.
وی یادآورشد:هر چند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی بالا و عظمت بازدارندگی ویژه‌ای برخوردار هستند ولی نیاز به توانمند سازی پدافند غیرعامل در حوزه زیرساختی است.
استاندار بوشهر گفت:درحوزه پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف جامعه و مراکز مهم و حساس بعنوان عامل مهم پیشگیرانه نباید غفلت کرد.
گراوند اظهارداشت:با بررسی جنگ‌های مختلف در جهان در می‌یابیم که دشمنان بشریت برای نابودی ملت‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند که این مهم در جنگ تحمیلی نیز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشهود است.
وی اضافه کرد:جنگ‌هایی که با حمایت و هدایت استکبار درکشورهای همسایه به وقوع پیوسته ناامنی گسترده‌ای در جهان حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی ایجاد کرده است.
گراوند گفت: یکی از برنامه‌های مهم برای پیشگیری از خسارت در بخش‌های مختلف اجرای طرح‌های پدافندی از جمله پدافند غیر عامل است.
استاندار بوشهر یادآورشد:باتوجه به اینکه جوهره استکبار جهانی کشتار و جنایات است باید برنامه‌ریزی در ایجاد مصونیت در فراهم کردن امکانات اقدام شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.