محمد محبی روز جمعه در حاشیه تمرین این تیم در گفت وگو با ایرنا افزود: کللی فر بعنوان سرمربی تیم به بازیکنان جوان تیم بها می دهد و این رویکرد وی باعث شده که همه بازیکنان جوان با انگیزه تمرینات را دنبال و برای قرار گرفتن در ترکیب 11 نفره تیم رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر داشه باشند.
وی بیان کرد: این جوانگرایی می تواند در سال های آتی یار و کمک رسان تیم فوتبال شاهین بوشهر در زمینه برخورداری از بازیکنان شایسته باشد.
وی در ارتباط با پیروزی تیمش در برابر نماینده نوشهر نیز گفت: در این بازی در تمامی دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم و مزد برتری خود را با ارئه یک بازی خوب و نتیجه ای پر گل گرفتیم.
محبی ادامه داد: در دو صحنه داور به راحتی از اعلام پنالتی به سود شاهین چشم پوشی کرد و دو کارت زرد هم به بازیکنان ما نشان داد که به نظرم عادلانه نبود.
وی در پاسخ به این که آیا روزی فکر می کردی که در تیم بزرگسالان شاهین بازی کنی اظهار داشت: یکی از آرزوهای من از ابتدای فوتبالم بازی در تیم بزرگسالان بود که خدا را شکر با زحمات مربیان و حمایت های پدر و مادرم این امر محقق شد و هم اکنون افتخار پوشیدن پیراهن زیبای شاهین را دارم.
محبی در ارتباط با بازی آینده تیم شاهین بوشهر نیز گفت: در این هفته به مصاف تیم فولاد نوین اهواز می رویم که با توجه به برخورداری این تیم از مربی با دانشی چون موسی سواری کار سختی برابر آنها داریم.
وی یادآورشد:با این حال برای تداوم روند رو به رشد خود برای این بازی با هدف کسب امتیاز وارد زمین می شویم و امیدوارم با همت مجموعه کادرفنی وبازیکنان به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.