به گزارش ایرنا هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی شامگاه 12 مهرماه برگزار شد که تیم شهرداری ماهشهر در زمین خود به مصاف تیم مس کرمان رفت که در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.
زردپوشان ماهشهری در حالی به مصاف حریف کرمانی خود رفتند که با 10 امتیاز در مکان ششم جدول این رقابت ها قرار داشتند در حالی که تیم مس کرمان با 11 امتیاز در رده پنجم قرار داشت.
شاگردان سید کوروش موسوی در این دیدار موقعیت های گلزنی بیشماری بر روی دروازه حریف خلق کردند که یکی پس از دیگری آن ها را از دست دادند و در نهایت به تک امتیاز این بازی بسنده کردند.
تیم شهرداری ماهشهر که از هفت بازی خود سه برد، 2 تساوی و 2 باخت کسب کرده است با احتساب این دیدار 2 رتبه در جدول نزول کرد و با 11 امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.
تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در رقابت های لیگ دسته یک، ششم مهرماه میهمان تیم راه آهن بود که با پیروزی یک بر صفر و کسب 16 امتیاز، صدر جدول را از تیم بادران تهران پس گرفت.
در حال حاضر فرشید پاداش مهاجم تیم شهرداری ماهشهر با 4 گل زده، عنوان آقای گلی رقابت های لیگ دسته یک را به خود اختصاص داده است.
تیم های نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک روز سه شنبه 18 مهرماه به ترتیب برابر تیم های ملوان و صبای قم صف آرایی می کنند.
6064
خبرنگار:محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.