محمود شافعی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان در رشت اظهار کرد: بازیکنان تیم ما زحمت خود را کشیدند و هرچه در توان داشتند در زمین بازی به اجرا گذاشتند.
وی گفت: با این وجود ، تیم فوتبال داماش گیلان بازی بهتری را انجام داد و سرانجام در این بازی به برتری رسید و ما با تمام تلاشی که انجام دادیم ، متحمل شکست شدیم.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پاس تهران ادامه داد: ما نیز در این بازی و به خصوص در نیمه دوم موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردیم و حتی پس از دریافت گل ، چند موقعیت نصیب ما شد.
وی بیان کرد: البته بازیکنان ما نتوانستند از فرصت های به دست آمده سود ببرند، وگرنه کسب نتیجه مساوی در این دیدار و مقابل تیم داماش دور از دسترس نبود.
شافعی اضافه کرد: بازیکنان ما باید تلاش کنند تا از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند تا بتوانیم علاوه بر انجام بازی زیبا، نتیجه لازم را نیز کسب کنیم.
تیمهای فوتبال داماش گیلان و شموشک نوشهر عصر چهارشنبه در هفته چهارم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.