به گزارش ایرنا در این دیدار که در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد، در وقت نخست تلاش دو تیم بی نتیجه بود، اما در وقت دوم بازی ملوان بندرگز و شهریار ساری در نتیجه یک برابر شدند،گل اول ملوان را محمود ایوبی بازیکن گمیشانی و گل میزبان را محمد مرادی به ثمر رساند.
در ادامه دیدار و در تایم پایانی این شهریار ساری بود که با دو گلی که کامران موسی زاده و مهدی خانپور به ثمر رساندند در مقابل تنها گل ملوان در وقت سوم که کاپیتان میلاد درزی زد و در مجموع این بازی با نتیجه 3 بر2 به نفع شهریاری ساری تمام شد.
از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به کندن دروازه های زمین توسط شرکت پیمانکار با تیم ساروی اشاره کرد به گونه ای که 45 دقیقه قبل از بازی دروازه های زمین را بجای طلب از تیم شهریار کندند که مسئولین میزبان دو دروازده غیراستاندارد را در محل برگزاری بازی نصب کردند.
اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران از نزدیک این دیدار را تماشا می کرد.
علی شریفات ، رسول پرسه ، حسام عرب و احمد کوهستانی تیم قضاوت این دیدار را تشکیل می دادند که نظارت نیز بر عهده علی جاودان صالح بود.
براساس گزارش کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از 5 بازی هفته بیستم فقط دو دیدار برگزار شد و در سه بازی دیگر ،بعلت غیبت یکی از حریفان ، بازی ها برگزار نشد.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 11 تیم شامل پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، پیام کویر، شهرداری تبریز، شهید جهان نژادیان آبادان، شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، یاران نجف آباد و ایفا سرام اردکان آغاز شد که تیم نجف آباد از ادامه حضور در لیگ کنار رفت و هم اینک این رقابت ها با حضور 10 تیم پیگیری می شود.
تیم ملوان بندرگز در پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور 25 امتیاز درکارنامه دارد، گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی یک نماینده دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.