به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز شنبه در نشست هم اندیشی بهبود فضای کسب و کار در استان بوشهر افزود: با اندکی سرمایه گذاری می توان مشکل این شرکتها را حل کرد.
وی بیان کرد: در 2 سال گذشته هشت رویداد استارتاپ ویکند (شرکت های نوپا) در دانشگاه خلیج فارس برگزار شده و پیش بینی می شود در سال جاری نیز چهار رویداد دیگر در زمینه در این دانشگاه برگزار شود.
مصلح ادامه داد: استان بوشهر از لحاظ فرصت استانی استثنایی و به نوعی دنیا فرصت است که باید از ظرفیت های گوناگون برای شکوفایی آنها استفاده کرد.
وی یادآور شد: با توجه به مشکل کنونی بیکاری در این استان، باید با استفاده از راهکارهای مختلف در زمینه ایجاد فرصت های متنوع اشتغال در استان اقدام شود.
مصلح افزود: در این ارتباط همکاری و تعامل بین دستگاه های ذیربط از جمله اتاق بازرگانی بوشهر به عنوان بخش خصوصی ضروری است.
وی گفت: در دانشگاه خلیج فارس نیز ظرفیت های ارزشمندی وجود دارد که با قرار گرفتن آن در کنار صنعت می توانیم به رونق صنایع استان بوشهر کمک کنیم.
مصلح در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بزودی در دانشگاه خلیج فارس فراخوان جذب دانشجو از کشورهای خارجی را اعلام می کنیم که در قالب آن زمینه تحصیل دانشجویان کشورهای مختلف در این دانشگاه فراهم می شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس گفت: اکنون 21 تیم تخصصی در این مرکز فعالیت دارند که از این شمار 6 شرکت آن در حوزه جلبک کار می کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.