به گزارش ایرنا، رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در این آیین گفت: جایگاه بهورز در سیستم اساسی و بسیار حساس و الگویی برای تمامی مسیر ارایه خدمات در سیستم سلامت است که باید این جایگاه را با ارایه خدمات با کیفیت، در کمترین زمان ممکن حفظ و ارتقا بخشند.
دکتر علی زکی زاده افزود: باتوجه به مطلوب بودن فعالیت و خدمات بهورزان در مسیر سلامت از مراقبان سلامت انتظار داریم خدمات و فعالیت های خود را از بهورزان الگو برداری تا شاهد ارتقای کیفیت خدمات در حوزه های مختلف بویژه بهداشت و پیشگیری باشیم.
وی بیان کرد: بهورزان بازنشسته در شناسایی جایگاه بهورز نقش آفرینی کردند و شاغلان این عرصه باید در حفظ و دفاع از حیثیت و آبروی جایگاه بدست آمده نقشی اساسی تر و مهم تر ایفا کنند.
وی یادآورشد: باتوجه به اینکه 12 شهریور روز جهانی بهورز نامگذاری شده، این برنامه قرار بود زودتر برگزار شود که با تاخیر انجام شد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: بهورزان پرچم داران نظام سلامت هستند که با فداکاری و ایثار شبانه روز به مردم خدمت رسانی می کنند.
علیرضا یوسفی افزود: بهورزان جوان باید از پیشکسوتان بهورز که دنیایی از تجربه هستند درس بیاموزند تا بتوانند در جهت خدمت به مردم گام های اساسی بردارند.
خاطره گویی، تقدیر از اسماعیل پناهی بهورز نمونه استانی، بهورزان بازنشسته و شاغل از برنامه های این آیین بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.