به گزارش ایرنا، سالاری در این نشست گفت: در مدت چهارسالی که در سمت استانداری بوشهر فعالیت داشتم در هیچ موضوع و پروژه‌ای، برای هیچ فردی توصیه خصوصی و در مبارزه با فساد تا آخرین روزها هیچ تعارف و مضایقه ای نکردم.
وی افزود: چهار سال درکنار هم بودن و کار برای مردم و داشتن هدف های مشخص، تلف کردن عمر نیست و اکنون پس از چهارسال خدمت در استان بوشهر، قرار است به هموطنان دیگری در شمال کشور خدمت کنم. سالاری ادامه داد: استان های بوشهر و گیلان شباهت های زیادی ازجمله ساحل، مرز دریایی، دروازه تمدن، وجود مبارزان دلیری چون شهید رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان با هم دارند.
استاندار سابق بوشهر اضافه کرد: 2 ماه پیش بود که از دولت درخواست جابه جایی کردم اما برای هیچ پست و استانی پیشنهادی ندادم و با کسی هم رایزنی نکردم و از میان گزینه های پیشنهادی در نهایت استانداری گیلان را پذیرفتم.
سالاری یادآورشد: در مدت حضور در استان بوشهر آنچه در توان داشتم از نظر فیزیکی، ذهنی و آبرو و اعتبار برای توسعه و پیشرفت استان به کار گرفتم و هیچوقت هم از داشته ها برای مسائل شخصی استفاده نکردم.
استاندار گیلان یادآور شد: در استان بوشهر لحظه های شیرینی از جمله لبخند دانش آموزان موفق، رشد 1.5 برابری رتبه های زیرهزار کنکور سراسری و توسعه بخش سلامت، آرامش بخش و نشاط آور را شاهد بودیم.
سالاری با بیان اینکه اکنون با رضایت کامل از همکارانم در استانداری بوشهر خداحافظی می کنم، گفت: بخاطر هر کم و کسری و نارسایی که بوده از همه همکاران انتظار عفو و بخشش دارم.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.