به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز پنج شنبه در آئین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج استان بوشهر افزود: پارسال نیز 700 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبخیزداری در استان اختصاص یافت که عملیات اجرایی برخی از آنها آغاز شده است.
وی بیان کرد: در نشستهای هم اندیشی با مردم شهرستان های مختلف استان بوشهر بویژه شهرستان های دارای ظرفیت کشاورزی اجرای طرح های آبخیزداری مورد تاکید قرار دارد.
سالاری ادامه داد: با اجرای طرحهای آبخیزداری در استان آب مورد نیاز بخش کشاورزی تامین می شود.
وی در ارتباط با فعالیت های بازرگانی در استان بوشهر نیز گفت: باپردازش کالاهایی در سطح استان اشتغال مناسبی ایجاد می شود.
سالاری در ارتباط با ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) نیز گفت: در این راستا برای ساماندهی موضوع کالای ته لنجی پیگیری ها تا جایی بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت بعنوان فردی که مخالف واردات و حمایت از تولیدات داخل بود برای سرعت بخشی ساماندهی 2 هزار لنج، نامه ساماندهی کالای همراه ملوان را امضا و به دولت ارجاع داد.
وی همچنین با اشاره به افزایش سه برابری اعتبارات عوارض آلایندگی دهیاری و شهرداری های استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش چشمگیر اعتبار این بخش در سالجاری تمام دهیاریها و شهرداریهای استان برای ارتقای وضعیت تحصیل دانش آموزان مکلف به اجرای طرح تقویت بنیه علمی هستند.
سالاری یادآور شد: پارسال با اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کنکور سراسری هرکدام از گروه های چهارگانه آموزشی پنج درجه ارتقا یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تابستان گذشته با نوسازی و راه اندازی پستهای جدید مشکلی در زمینه تامین برق در استان وجود نداشت که با ادامه این روند تلاش می شود
تابستان امسال استان در این بخش مشکلی نداشته باشد.
وی همچنین با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی در استان بوشهر گفت: در دولت یازدهم شمار تختهای بستری از 800 به یکهزار و 600 تخت افزایش پیدا کرده است.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.