طاهر یزدان پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزمون بطور همزمان از ساعت 10 صبح امروز به مدت یک ساعت و نیم در تمام شهرستان های استان بوشهر برگزار شد.
وی بیان کرد: این آزمون ویژه دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در سه مقطعه ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار شده که از هر پایه یک نفر به مسابقات کشوری راه پیدا می کند.
یزدان پناه با اشاره به اعلام نتایج این آزمون در اوایل خرداد ماه گفت: نفرات برتر شهریور ماه امسال در جشنواره پایانی مسابقات کانگرو در تهران حضور پیدا می کنند.
وی ادامه داد: المپیاد هندسه ایران نیز پنجم اسفند ماه سال گذشته برای ویژه دانش آموزان مقطع های متوسطه اول و دوم استان بوشهر برگزار شد.
یزدان پناه ادامه داد: مرحله پایانی این مسابقات نیز شهریورماه در سطح بین المللی و با حضور کشورهای مختلفی در تهران برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون خانه ریاضیات در شهرهای بوشهر، برازجان، دلوار، اهرم، خورموج، چغادک، کنگان و کاکی دایر است و سایر شهرهای متقاضی نیز می توانند برای استقرار خانه ریاضی اقدام کنند.
یزدان پناه با اشاره به تاثیرگذاری مناسب فعالیت خانه ریاضیات استان بوشهر در بین دانش آموزان این استان گفت: انتظار می رود روند افزایشی سطح کیفی ریاضی دانش آموزان که از آغاز فعالیت خانه ریاضیات در این استان آغاز شده در چند سال آتی نیز تداوم پیدا کند و شاهد درخشش آنها بویژه در آزمون کنکور باشیم.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.