به گزارش ایرنا، اسکندر احمدی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک آموزش وپرورش این شهرستان افزود: در ایام تعطیلات مدارس در نوروز نیز رانندگان سرویس های مدارس باید نصف نرخ مصوب را از دانش آموزان بگیرند.
وی اضافه کرد: دریافت بالاتر از این نرخ تخلف محسوب می شود و والدین دانش آموزان در صورت مشاهده به آموزش وپرورش گزارش دهند تا برابر مقررات با آنان برخورد شود.
مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار کرد: سرویس های مدارس باید دارای پروانه و کارت فعالیت باشند و روی خودروهای خود برچسب نصب کنند و در صورت نداشتن مدارک لازم، راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و آنان را جریمه خواهد کرد.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، برای سهولت در تردد دانش آموزان، ماموران راهنمایی و رانندگی در نقاط منتهی به مدارس مستقر خواهند شد.
ستوان یکم شاپور جمالی از مدیران مدارس خواست سرویس های مدارس که بیش از ظرفیت دانش آموز سوار می کنند را به راهنمایی و رانندگی اطلاع دهند تا با آنان برخورد شود.
وی اظهارکرد: رانندگان سرویس های مدارس که بدون برچسب اقدام به جابه جایی دانش آموزان کنند تخلف محسوب و اعمال قانون خواهند شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزارنفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.