خلیل الله کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به شناسایی و ساماندهی هفت هزار دستگاه خودرو سرویس مدارس در مشهد اشاره و بیان کرد: 80 ناظر سرویس مدارس نیز در آغاز به کار این سرویسها بر نحوه خدمت رسانی آنها نظارت خواهند داشت.
وی ادامه داد: انتخاب 52 شرکت مجری سرویس مدارس، هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور رفت و آمد در طرح زوج و فرد، اعلام نرخ مصوب و برچسب سرویس مدارس و برخورد با رانندگان فاقد مجوز از دیگر اقدامات کنترلی ویژه سرویس مدارس در سطح کلانشهر مشهد است.
معاون شهردار مشهد افزود: پیگیری رنگ آمیزی سرعت گیرهای اطراف مدارس، نظافت، پاکسازی و لایروبی کانالهای منتهی به مدارس، تنظیف و شستشوی سازه ایستگاهها و سایبانهای اتوبوس سطح شهر به ویژه در مسیر مدارس و پیگیری رفع خطر از همه موارد حفاریهای سطح معابر و پیاده روها به ویژه در مسیر مدارس از دیگر اقدامات شهرداری در استقبال از مهر هستند.
وی ادامه داد: محدودیت در صدور مجوزهای حفاری از 15 شهریور تا 15 مهر ماه در معابر منتهی به محل استقرار مراکز آموزشگاهی با توجه به ترافیک سطح شهر، نصب علائم هشداردهنده و ایمن سازی کارگاههای ساختمانی و پروژه های حفاری جاری منتهی به معابر اطراف مدارس به ویژه کارگاههای بزرگ از دیگر اقدامات در آستانه مهر ماه است.
3 هزار و 523 مدرسه در مشهد دایر است و حدود 51 درصد از جمعیت یک میلیون و 200 هزار دانش آموزان استان خراسان رضوی در شهر مشهد مشغول تحصیل هستند. آموزش و پرورش مشهد هفت ناحیه و یک منطقه آموزشی دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.