خداکرم ایزدپناه روز پنج شنبه درگفت و گو با ایرانا افزود: پیش از این به دلیل مشکلات بوجود آمده و تاخیر در پرداخت هزینه ورودی بازی ها تیم جوانان شاهین تا آستانه کنار گذاشته شدن از مسابقات نیز پیش رفت که با همت مجموعه شهرداری و همکاری خوب هیات فوتبال استان بوشهر این مشکل برطرف شد.
وی بیان کرد: شاهین بوشهر به فعالیت رده های سنی مختلف خود اهتمام ویژه ای داشته و در این راستا نسبت به حضور آنها در لیگ های کشوری توجه ویژه داریم.
ایزدپناه یادآورشد: مسابقات لیگ برتر جوانان از اواخر شهریور ماه آغاز می شود و تیم جوانان شاهین از یک ماه گذشته تمرینات خود را برای این دور از مسابقات آغاز کرده است.
وی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال بزرگسالان شاهین بوشهر نیزگفت:این تیم پس از بازی تدارکاتی برابر شاهین عامری تمرین آنها برای مدت 2 روز(پنج شنبه و جمعه هفته جاری) تعطیل شد تا از فشار تمرینات روی بازیکنان کاسته شود.
ایزدپناه یادآورشد:ازشنبه هفته آینده تمرینات تیم در زمین چمن شهرداری بوشهر (واقع در محله مخ بلند یکی از محله های جنوبی شهر بوشهر) از سرگرفته می شود.
وی افزود:مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز 14 شهریور ماه برگزار می شود و تیم شاهین در نخستین بازی خود در طول این فصل در استادیوم شهید بهشتی شهر بوشهر به مصاف تیم اروند خرمشهر می رود.
ایزدپناه در ارتباط با ورزشگاه میزبان مسابقات شاهین در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم مسابقات کشور نیز گفت: تا اطلاع ثانوی بازی های این تیم به میزبانی استادیوم شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار می شود.
7212/6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.