به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری شامگاه سه شنبه در آیین عملیات اجرایی پتروشیمی شمال استان بوشهر درشهرستان دیلم افزود:ضرورت احداث این طرح مهم که حدود 5 هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری در آن خواهد شد برای ایجاد توازن منطقه ضروری بود که محقق شد.
وی اظهارکرد: در حالیکه در جنوب استان بوشهر صنایع متعددی وجود دارد در شمال این استان هیچگونه سرمایه گذاری در صنعت ایجاد نشده بود و این خلا احساس می شد که برای ایجاد توازن منطقه ای در شمال و جنوب استان اجرای این طرح ضرورت داشت.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای این طرح مهم صنعتی آینده ای بسیار روشن برای شمال استان بوشهر بخصوص شهرستان دیلم ترسیم می شود.
وی اظهارکرد: با حمایت مردم و مسئولان تمام موانعی که سد راه این طرح وجود داشته باشد برطرف خواهیم کرد تا روند اجرای طرح تسریع و تسهیل شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این منطقه در فصل گرما این ذهنیت را که می گفتند مقامات کشور در زمستان به استان بوشهر سفر می کنند پاک و خط بطلانی بر آن کشید.
وی از حمایت و دفاع وزیر صنعت، معدن و تجارت در بحث ساماندهی کالاهای ملوانی که دغدغه مرزنشینان استان بوشهر بود تقدیر و تشکر کرد و افزود: طرح ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) که در مرحله آخر قرار دارد به معیشت مردم منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
درآیینی چهارشنبه شب باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی طرح احداث مجتمع پتروشیمی سراج گستران رجال در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر درحوزه شهرستان دیلم با ظرفیت سالانه 720 هزار تن محصولات پلی الیفنی آغاز شد.
منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با رویکرد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی به مساحت 2100 هکتار در فاصله 15 کیلومتری جنوب شهر دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.