به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری سه شنبه شب در آیین عملیات اجرایی پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم افزود: در سفرهای انجام شده به شهرستان دیلم ، مردم همواره خواستار اجرای این طرح که اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد بودند که با همت و تلاش وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده حوزه انتخابیه قدم بزرگی دراین زمینه برداشته شد.
وی اظهارکرد: فضای همدلی خوبی در بین مردم و مسئولان شهرستان دیلم بخصوص در اجرای این طرح وجود دارد.
استاندار بوشهرگفت:استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تقویت نیروهای پیمانکار و کالا و خدمات منطقه در اجرایی شدن این طرح از مطالبه های مردم شهرستان دیلم است که امیدواریم بخوبی بهره ببرند.
وی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در بحث ساماندهی کالای ملوانی تقدیر کرد و افزود: سکاندار و پرچمدار این طرح وزیر، صنعت، معدن و تجارت بودند و گام های خوبی در این زمینه برداشتند.
وی گفت: امیدواریم با اجرای طرح پتروشیمی معضل بیکاری در شهرستان دیلم برطرف و حتی شهرستان گناوه نیز بعد از آن شهرستان از ظرفیت این طرح استفاده کند.
درآیینی چهارشنبه شب باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی طرح احداث مجتمع پتروشیمی سراج گستران رجال در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر درحوزه شهرستان دیلم با ظرفیت سالانه 720 هزار تن محصولات پلی الیفنی آغاز شد.
منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با رویکرد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی به مساحت 2100 هکتار در فاصله 15 کیلومتری جنوب شهر دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.