به گزارش ایرنا حمید زارعی روزچهارشنبه در نشست با هنرمندان فرهنگسرای بعثت کاکی افزود: توجه به تقویت و توسعه فرهنگسراها از اموری است که در دولت تدبیر و امید در شهرستان دشتی مورد توجه است.
وی اضافه کرد: فرهنگسراها یکی از زیر ساخت های مهم فرهنگی محسوب می شود که می تواند در پویایی فرهنگی جامعه در کنار احداث مراکز آموزشی و کتابخانه ای نقش موثری داشته باشد.
زارعی ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم هنرمندان کاکی مشکل پلاتو بود که در سال گذشته کلنگ زنی شد ولی چون اعتبار آن قطره چکانی است فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: در نشستی که با فرماندار و هنرمندان شهرستان برگزار شد قول مساعد گرفته ایم که امسال اعتبار لازم برای تکمیل این سالن اختصاص یابد و سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی گفت: هم اکنون انجمن های شعر، موسیقی، نمایش و تجسمی در فرهنگسرای بعثت کاکی فعال هستند.
عبدالرضا نصیری افزود: برای توسعه هنری نیاز به تجهیزات جدید است و خیلی از وسایل نیز مستهلک شده و در چند سال اخیر وسیله جدیدی خریداری نشده است که انتظار داریم امسال به فرهنگسرای کاکی توجه ویژه ای شود.
شهر کاکی شهرستان دشتی با 12 هزار نفر جمعیت در120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.