به گزارش ایرنا، فتح الله جمیری روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب افزود: تقویت عفاف و حجاب در جامعه وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که باید توسط همگان در جامعه، مطالبه و اجرایی شود.
وی اضافه کرد: بی حجابی پرچمی برای بی بندباری و افزایش مفاسد اجتماعی است و در واقع نقطه شروعی برای انحطاط خانواده ها و اضمحلال جوانان جامعه اسلامی به حساب می آید.
جمیری اظهار کرد: نظام اسلامی به دنبال ترویج عفاف و حجاب، به عنوان یکی از ارکان اساسی تربیت نیروی انسانی تراز اسلام و انقلاب در جوامع بشری است و همه قشرها بویژه نهاد های فرهنگی باید در راه اعتلای این فرضیه، آتش به اختیار گام بردارند.
وی بیان کرد: اگر در جامعه اسلامی غیرت اجتماعی تقویت شود، انسان خود نگهدار و دیگر نگهدار می شود و به تبع آن بسیاری از معضلات اجتماعی حذف و یا کاهش می یابد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: در طول هفته عفاف و حجاب، اهدای جوایز به دختران خوش حجاب در سنین 5 تا 10سال در سطح شهر بوشهر، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، پخش فیلم کوتاه، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقه های مجازی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.