به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز پنجشنبه در نشست با رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان افزود: صنایع ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه مهارت آموزی و بکارگیری کارآموزان در اجرای این طرح دارند که باید از این ظرفیت استفاده شود.
وی با اشاره به قابلیت و ظرفیت های آموزشی آموزش فنی وحرفه ای در سطح این شهرستان گفت: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، دوره های آموزشی متنوعی قابلیت اجرایی دارد که با انجام طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی می توان گام های اساسی در جهت اشتغال زایی برداشت.
وی اظهارکرد: طرح جدید کار آموزی در محیط کار بر مبنای شایستگی های شغلی است و به کار آموزان در محیط واقعی، آموزش های مرتبط شغلی ارایه می شود.
سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه ادامه داد: در گذشته نیز درقالب طرح استاد شاگردی اقداماتی در این زمینه صورت گرفته بود که با اصلاحاتی در طرح جدید به نام طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی اجرا می شود.
وی گفت: اگر جوانان مهارت ها را فرا نگیرند و توانمندی خود را ارتقا ندهند، شانسی کمتری برای اشتغال خواهند داشت.
حقیقی، از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خواست با همکاری صنایع و اصناف شهرستان و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار در محیط های واقعی کار با دوره های کارورزی و کارآموزی زمینه توسعه اشتغال پایدار و پرورش کارآفرینی را برای پیشبرد اهداف اقتصادی مقاومتی مهیا کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه نیز گفت: این اداره برای اجرای طرح کارآموزی کارآموزان در محیط کار واقعی و دوره های آموزشی آمادگی دارد.
محمدحسین داریونی افزود: استفاده از دوره های آموزش فنی وحرفه ای فرصت خوبی برای علاقمندان به آموزش های مهارتی است که می تواند در توانمندی آنان اثربخش باشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.