غلامرضا نعمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین نشست طرحها و برنامه های پیشنهادی اعضای انجمن درقالب 5 موضوع شامل سرای محلات، ساماندهی سگ های سرگردان، تفکیک زباله از مبدا، بازیافت کانال پسابهای ورودی به خور و ساحل بندرگناوه مطرح و بحث تبادل نظر شد.
وی اظهارکرد: در طرح ساماندهی سگ های سرگردان پس از زنده گیری و معاینه در صورت سلامت کامل چنانچه متقاضی در دوره مراقبت برای پذیرش آن یافت شود، تحویل و در غیر این صورت عقیم و در مرکز نگهداری و در صورت مبتلا به بیماری هاری و غیره در فرایندی از رده خارج شود.
نعمتی افزود: طرح سرای محلات نیز با تکیه بر مشخصه های جامعه محلی رونمایی شد که در آن فرآیندی قانونی و مورد پذیرش و اجماع مدیریت شهری برای کاهش تصدی گری، برون سپاری، گسترش و نهادینه کردن مشارکت آگاهانه و اثر بخش مردمی و واگذاری فضاها، ابنیه و فعالیتهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در سطح محله به مدیریت محله و تحولی ساختاری برای تحقق رویکرد محله محوری تدوین شده است.
وی اظهارکرد: این طرح گامی ارزنده برای فراهم کردن شرایط لازم برای تغییر رویکرد شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی است که در پایان با پذیرش شهردار و تیم همراه واقع شد.
وی یادآورشد: در این نشست مقرر شد این طرح پس از بررسی جزییات و لوازمات اجرا بصورت نمادین در یکی از محلات پرجمعیت اجرا و در نشست مشترک آینده در گزارشی ارزیابی و بررسی شود.
انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت گناوه از سازمان های مردم نهاد دارای مجوز است که تاکنون برنامه های مهمی در زمینه فرهنگ زیست محیطی و بهداشتی در این شهرستان اجرا کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.