مراد شمس الدینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این کمک ها ازطریق مراکز نیکوکاری، خیرین و حامیان طرح اکرام و ایتام بصورت نقدی و کالا جمع آوری و در ماه رمضان در قالب سبد غذایی و نقدی بین نیازمندان توزیع شد.
وی اظهارکرد: طرح همیان مولا هرساله در ایام ماه مبارک رمضان با رویکرد جمع‌آوری کمک‌های مردمی بصورت نقدی و کالا در قالب سبد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی و گوشت درکیسه‌های همیان مولا و تحویل آن به کمیته امداد ،در خدمت‌رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.
شمس الدینی گفت:سه هزارو 250 خانواده دراین شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و طبق برنامه‌ریزی های انجام‌شده در شب های ماه مبارک رمضان ، مهمان سفره افطار این نهاد هستند.
مدیرکمیته امداد امام (ره) گناوه به دیگر برنامه و طرح های مشارکتی ماه رمضان اشاره کرد و افزود: هم‌نشینی با فقرا در طرح مفتاح الجنه، جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره از عمده این برنامه ها است.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، طرح اکرام ایتام، محسنین (حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم)، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا (مشارکت در تهیه ارزاق موردنیاز محرومان)، مفتاح الجنه و فطریه و کفاره ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با هدف ایجاد روحیه همکاری و تعاون، مشارکت و همراهی مردم خیر و نیکوکار شهرستان در رفع مشکلات معیشتی مددجویان اجرا می شود.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.