امام جمعه کنگان روز شنبه در گفت گو با ایرنا گفت: انتخابات ، نماد بارز و مصداق حقیقی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: مردم خداجوی ایران اسلامی بویژه مردمان استان بوشهر با حضور گسترده در انتخابات ، قلب ولیعصر و رهبری فرزانه انقلاب را خوشحال خواهند کرد.
وی اظهارداشت: پیروز واقعی انتخابات به فرمایش رهبری ، ملت بزرگ ایران است.
امام جمعه کنگان یادآورشد: رییس جمهور منتخب هر کسی باشد باید خود را وقف خدمت به همه ملت کند.
امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: دموکراسی و مردم سالاری به معنای حقیقی کلمه در جمهوری اسلامی ایران است.
شیخ محمد جمالی افزود: برگزاری دهها انتخابات در طول عمر انقلاب نشان از مردمی بودن حکومت در ایران اسلامی و توجه و اهمیت قائل شدن به نقش مردم در اداره کشور است.
وی با دعوت از همه مردم برای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات بیان کرد: اهل سنت ایران بویژه اهل سنت استان بوشهر شرکت در انتخابات را بر خود فرض دانسته و با حضور گسترده وحدت شیعه و سنی را بار دیگر عینیت خواهند بخشید.
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور نیز گفت:انتخابات مظهر همبستگی و اقتدار ملی است.
شیخ خلیل افرا افزود: اهل سنت ایران اسلامی مثل همیشه با حضور گسترده در پای صندوق های رای از اصول و آرمانهای امام و شهیدان و نظام مبتنی بر دین صیانت خواهند کرد.
رییس هیات افتاء اهل سنت استان بوشهر ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سنی و شیعی متحد و همدل با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان دشمنان بویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل خواهند زد.
7208/ 6045** خبرنگار : ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.