به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی درنخستین جمعه از ماه شعبان با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری افزود: حضور گسترده و میلیونی ملت آگاه و بزرگ ایران اسلامی درانتخابات،کشور و نظام نوپای دینی را بیمه خواهد کرد.
وی با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ، با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: آنچه در درجه اول حائز اهمیت است ایجاد بستر برای حضور پرشور مردم در این آزمون سرنوشت ساز است چرا که این حضور دشمن را مایوس و ذلیل خواهد کرد.
خطیب جمعه کنگان انتخاب اصلح را تکلیف و وظیفه شرعی و ملی دانست و افزود: ولایتمداری، تعهد، تخصص، سوابق انقلابی، پایبندی به اصول و ارزشها، دشمن شناسی ، شجاعت، امین رهبری بودن، داشتن دغدغه نسبت به وضع جامعه بویژه معیشت مردم ، غیرت دینی و حساسیت به ناهنجاری ها و داشتن عزمی جدی برای برخورد با هنجارشکنان را از مهمترین این ویژگی ها ذکرکرد.
محمودی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:حفاظت و حراست از اصل نظام و دستاوردهای آن ، مدیریت و سازماندهی بسیج بعنوان شجره طیبه انقلاب، تشکیل سپاه قدس و نقش آن در مرزها و فراسوی مرز و قرارگاه سازندگی و نقش این قرارگاه در توسعه و آبادانی کشور و محرومیت زدایی از مهمترین کارهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه یکی از مجریان در استان ایلام دراهانت به ساحت قدسی امام رضا (ع) و تاکید بر لزوم اعلان تنفر همه ستادهای انتخاباتی از این اقدام را بی شرمانه دانست و گفت: قاطعیت و صلابت در برخورد با چنین اشخاص هتاکی حداقل درخواست ملت ایران از محاکم صالحه و دستگاه قضایی است.
محمودی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و اهمیت و نقش کارگران در تحقق شعار سال و لزوم حمایت و تشویق کارگران و کارآفرینان گفت: جای تاسف است که برخی شرکت های منطقه حقوق کارگران را با چندین ماه تاخیر پرداخت می کنند که بایستی مسئولان امر مانع این ظلم آشکار به قشر کارگر شوند.
محمودی با نکوداشت روز نهم اردبهشت ماه و تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان اظهار داشت: مردم در انتخابات پیش رو و در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به شاخص هایی مانند: تعهد، تخصص، پاک دستی، امانتداری ، سوابق درخشان، حسن سابقه و مجاهدت توجه کنند و اجازه ندهند افرادی ضعیف و نالایق زمام امور را به دست گیرند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و روز معلم و عقیدتی سپاه اضافه کرد: در عظمت و جایگاه معلم همین بس که همه انسانهای مفید در جامعه تربیت یافتگان معلمان هستند.
6045/7208** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.