به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) سردار فتح الله جمیری روز شنبه به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه در جمع پاسداران سپاه استان بوشهر افزود: آمریکایی ها اگر به طور دقیق می توانستند ارزیابی کنند که در صورت حمله به کشور ما، نوع و دامنه پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها چیست و به چه میزان هست، به طور قطع حمله نظامی می کردند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام به دلیل همین سردرگمی و اشتباه محاسباتی در نوع برخورد ما نسبت به آنها، به خباثت های مختلفی نظیر دخالت در انتخابات و ایجاد دسیسه از طریق هزینه های هنگفت برای مهره چینی در مسئولیت های متفاوت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست می زنند.
وی تصریح کرد: شایعه پراکنی، دروغ پردازی و انتشار آن در بین آحاد مردم جامعه به منظور اختلاف افکنی و ممانعت از ایجاد وحدت رویه و تضعیف نهاد های انقلابی نظیر سپاه پاسداران از دیگر خباثت های دشمنان نظام است.
جمیری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس، کارنامه درخشانی را در راه مبارزه با غائله کردستان، خلق عرب، منافقین و دوران دفاع مقدس از خود به منصه ظهور رسانده است.
جمیری تاکید کرد: سپاه در بعد از جنگ تحمیلی تاکنون نیز با ورود به عرصه های مختلف فرهنگی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی، پزشکی و پیراپزشکی از طرق اعزام اکیپ های پزشکی و برپایی بیمارستان های صحرایی به خدمات رسانی به مردم محروم جامعه پرداخته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
وی افزود: دشمن به خوبی می داند این قدرت بازدارندگی سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی کشورمانع سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وسیله آنان شده است و به همین دلیل با هجمه های بی امان خود به تخریب نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران می پردازند.
6045/6047**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.