به گزارش روابط ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در آئین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) افزود: حضرت امام موسی کاظم (ع) شخصیتی بزرگ بود که با پیشه کردن عبودیت و بندگی خداوند و اهتمام به فضائل اخلاقی به روح بلندی دست پیدا کرد.
وی بیان کرد: انفاس قدسی آن امام همام برای جامعه دینی بسیار تاثیرگذار بود تا جایی که بین مردم لقب باب الحوائج الی الله را به خود گرفت.
سروستانی گفت: آن حضرت (ع) باوجود برخورداری از اوج فضائل عبادی و اخلاقی و مقام عصمت بسیار انسان متواضع و فروتنی بودند که این می تواند برای همگان یک الگو باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: فرو برنده خشم از دیگر ویژگی های شخصیتی حضرت امام موسی کاظم (ع) است که با صبر و متانت در برابر ناملایمت ها و نامهربانی به این مهم دست یافته بود.
وی تاکید کرد: علیرغم اینک خلفای عباسی حضرت امام موسی کاظم را دائم از یک زندان به زندان دیگری منتقل می کردند تا شناخت مردم را نسبت به وی کاهش دهند ولی با این حال ایشان روز به روز در بین مردم محبوب تر می شد.
سروستانی گفت: انتظار است جامعه اسلامی با تمسک و توسل به این شخصیت های الهی و عمل به سیره و روش آن بزرگواران بتوانند راه های سعادت و رستگاری خود را فراهم کنند.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.