به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در همایش تکریم از چهره‌های برتر قرآنی در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان فرهنگی استان ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین اقشار مختلف مردم است که در این زمینه برنامه‌ها و فعالیتهای قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآن کریم در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در سال گذشته افتخارات بسیاری زیادی در عرصه قرآن کسب کرده است، گفت: در این استان قاریان و حافظان قرآنی وجود دارند که توانسته‌اند در مسابقات ملی و بین‌المللی مقامهای بسیار زیادی برای کشورمان کسب کنند که این مایه افتخار است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با قدردانی از دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون فعالیتهای این مرکز بسیار افزایش یافته که نیاز است این برنامه‌ها و فعالیتهای قرآنی به طور متناوب اجرا شود.

خدابخش با بیان اینکه تلاوت و قرائت قرآن یک امر ضروری است، تصریح کرد: نیاز است این امر در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود تا بتوانیم جامعه‌ای قرآنی و نسلی سالم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیتهای قرآنی در شهرستانهای استان اردبیل نیز سیر صعودی داشته است، افزود: در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم تحول عظیمی در فعالیتهای قرآنی در استان ایجاد کنیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: خانواده‌های قرآنی، قاریان و حافظان افتخار و سرمایه بسیار بزرگی برای کشور و استان هستند و ما باید قدردانی این خانواده‌ها باشیم چرا که نقش اساسی در تربیت فرزندان سالم داشته‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622673
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.