به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند روز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی جایگاه‌های سوخت رسانی گاز طبیعی سی ان جی در جمع خبرنگاران افزود: شاخص ایمنی جایگاه‌های سی ان جی 130 مورد است که 15 مورد آن بحرانی و مهم‌تر از دیگر شاخص‌هاست.
وی با تاکید بر توجه به ایمنی جایگاه‌های سی ان جی بیان کرد: 14 جایگاه س ان جی در استان بوشهر مربوط به شهرداری‌هاست.
بهره مند ادامه داد: برای ارتقای ایمنی جایگاه‌های سی ان جی در استان بوشهر نشست های متعدد و تذکرات لازم به صاحبان آنها داده شده که انتظار است هر چه زودتر ایمنی موردنیاز را فراهم کنند.
وی گفت: جایگاه‌های سی ان جی فاقد ایمنی لازم جان شهروندان را به مخاطره می اندازد از این رو در این زمینه بدون هیچ اغماض با جایگاه‌هایی که از ایمنی لازم بویژه در 15 شاخص مهم از استاندارد و ایمنی برخوردار نباشد، برخورد می شود.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه هشت جایگاه سی ان جی استان بوشهر به سبب نداشتن ایمنی لازم بزودی تعطیل می‌شود افزود: به مسئولان این هشت جایگاه که دارای وضعیت بحرانی از نظر شاخص ایمنی هستند تا یک هفته برای حل مشکلات آنها مهلت داده می‌شود در غیر این صورت این جایگاه ها تعطیل و مهر و موم می‌شود.
بهره‌مند‌ یادآور شد: پوسیدگی، زنگ‌زدگی، نشست گاز، نداشتن شیر اطمینان و شیر قطع کن از جمله موارد بحرانی در جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان بوشهر است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.