به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: حضور پرشور و گسترده ملت در پای صندوق های رای پاسخ محکم و قاطعی در برابر توطئه ها و شیطنت های دشمنانی است که درتلاشند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد و مایوس کنند.
وی اظهارکرد: انتخاب آگاهانه و بابصیرت، رقابت، امنیت و سلامت از دیگر مولفه های مهم در انتخابات این دوره است که مردم و مسئولان باید به آن اهمیت ویژه ای قایل شوند.
امام جمعه گناوه ادامه داد: از مردم این شهرستان انتظار داریم که در انتخاب کاندیداهای شوراها دقت لازم را داشته و بدور از طایفه گرایی افرادی را برگزینند که دلسوز، توانمند و کارآمد باشند.
وی اظهارکرد: باتوجه به تجربه ادوار گذشته شوراها باید برای همه درس و عبرتی باشد و مردم دراین دوره با دقت کامل کاندیدی را انتخاب کنند که کارآمد و به درد شهر بخورد.
وی گفت: انتخاب شایسته و آگاهانه مردم ، نقش مفید و اثرگذاری در اداره و مدیریت، ساماندهی و مبلمان زیبای شهر خواهد داشت درغیر این صورت به شهر و شهروندان لطمه وارد می شود.
امام جمعه گناوه با اشاره به حمله وحشیانه و ضدقوانین بین المللی هفته جاری آمریکا به سوریه افزود: هدف آمریکا از این حمله تقویت گروه های تروریستی و جبران شکست های وارده آنان در منطقه است.
وی اظهارکرد: یکی از بهانه های آمریکا در حمله به سوریه استفاده آن کشور از تسلیحات شیمایی بوده است، درحالیکه 3 سال قبل زیرنظر سازمان ملل و عناصر آمریکایی سوریه از این لحاظ خلع سلاح شد.
امام جمعه گناوه از متولیان و دست اندرکاران برپایی آیین معنوی اعتکاف در این شهرستان و از حضور معتکفان در این آیین تقدیر کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت امسال بصورت همزمان در کشور برگزار مک شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدنظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.